Klager og reklamationer

Er du ikke helt tilfreds? Vi tager os af det

Uanset om det drejer sig om en reklamation eller en klage – din henvendelse er et værdifuldt bidrag til videreudviklingen af vores produkter og tjenester.
Vi tager al feedback alvorligt og satser på en professionel klagehåndtering, der søger løsninger og muliggør forbedringer.

For kun gennem ærlig feedback kan vi målrettet imødekomme dine behov og sikre kvaliteten af vores ydelser på lang sigt. Med PREFA har du en pålidelig partner ved din side, der lytter, tager ansvar og udvikler sig løbende.

Reklamation eller klage – hvad er forskellen?

Reklamation

Der er tale om en reklamation, hvis et produkt eller en tjenesteydelse er mangelfuld – dvs. ikke opfylder de lovede egenskaber. Dette omfatter også garantisager.
I disse tilfælde bedes du først kontakte den håndværker, hvor du har købt PREFA-produkterne eller afgivet ordren.

Hvis du alligevel har brug for vores hjælp, skal du klikke på knappen nedenfor og sende os en e-mail med din henvendelse.
 

Klager

En klage vedrører alle former for utilfredshed, der ikke direkte har at gøre med en produktfejl – for eksempel vores service, kommunikation eller behandlingen af en forespørgsel. Her drejer det sig om dine personlige oplevelser og indtryk – uanset om der er tale om en konkret ordre.

Generelle henvendelser

Uanset om det drejer sig om spørgsmål til vores produkter, forslag eller andre henvendelser – vi glæder os over din besked.
Vores kundeserviceteam behandler din henvendelse hurtigst muligt.